Referansegruppens medlemmer
Barneombudet
Elevorganisasjonen
Foreldreutvalget for grunnopplæringen
KS
Norsk Lektorlag
Sametinget
Skolelederforbundet
Skolenes landsforbund
Utdanningsforbundet
Innspill fra referansegruppen
Innspill i forbindelse med miniseminarer om minstetimetall til opplæring og om tilpasset opplæring og spesialundervisning
Bakgrunnsnotat om minstetid til opplæring
Bakgrunnsnotat om tilpasset opplæring og spesialundervisning
Norsk Lektorlag om minstetid til opplæring
Norsk Lektorlag om tilpasset opplæring og spesialundervisning
Utdanningsforbundet om tilpasset opplæring og spesialundervisning
Innspill til tekstutkast om utfordringer med regelstyringen av grunnopplæringen og til prinsipper om regelstyring
Skolenes landsforbund om tekstutkast om utfordringer med regelstyringen av grunnopplæringen
Utdanningsforbundet om tekstutkast om utfordringer med regelstyringen av grunnopplæringen
Skolelederforbundet om tekstutkast om utfordringer med regelstyringen av grunnopplæringen
KS om tekstutkast om utfordringer med regelstyringen av grunnopplæringen
Utdanningsforbundet om prinsipper for regelstyring av grunnopplæringen
Om behovet for regelstyring
Forespørsel fra utvalget om behovet for regelstyring
Barneombudet om behovet for regelstyring
Foreldreutvalget for grunnopplæringen om behovet for regelstyring
KS om behovet for regelstyring
Om hovedutfordringene med dagens regelstyring
Barneombudet om hovedutfordringer
Elevorganisasjonen om hovedutfordringer
Foreldreutvalget for grunnopplæringen om hovedutfordringer
Norsk Lektorlag om hovedutfordringer
Sametinget om hovedutfordringer
Skolenes landsforbund om hovedutfordringer
Diverse innspill fra referansegruppen
Utdanningsforbundet om utfordringer med fag- og yrkesopplæringen
Barneombudets anbefalinger til Opplæringslovutvalget
Skolelederforbundet om åremålsstillinger
Foreldreutvalget for grunnopplæringen om forenklet lovverk og direkte kobling
Foreldreutvalget for grunnopplæringen om SFO og samarbeid med foreldrene